Hvor får jeg en advokat til hjælp.
Fra : Kalle

Dato : 21-08-02 18:45

Hejsa i gruppen.
Jeg er i 97 opereret for dobbeltsidet lyskebrok, men blev totalt invalideret
istedet, og ud af arbejdsmarkedet som 47 årig, det er ikke kun mig selv
dette går ud over, at blive spist af med en førtidspension, efter at have
måtte lukke sin forretning, og ikke have de samme muligheder for at give min
søn, som jeg er alene med en ordentlig uddannelse, og bare få lukket munden
af lægen som ikke sendte mig til undersøgelse, selvom jeg var der mange
gange og klage over smerterne, så få lukket munden så man er en zombie af
morfin istedet, og ikke istand til selv at mobilisere kræfter til søgsmål,
for det kan da ikke være rigtigt at man bliver nedlagt på den måde, og selv
henvendte mig for at blive opereret, der må da være en form for erstatning.
Men hvilken advokat tager en fattig førtidspensionist.
Skulle der være en som ved noget, må du meget gerne svare på min mail.
Rio
edvina@get2net.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-08-02 19:28

Kalle wrote:
> førtidspensionist. Skulle der være en som ved noget, må du meget
> gerne svare på min mail. Rio edvina@get2net.dk

Har du talt med patientvejlederen på det pågældende hospital - hvad
sagde vedkommende omkring at du ingiver en patientklage ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-08-02 10:43

Kalle skrev i
news:cmQ89.94$Jw4.2747@news.get2net.dk :
> Hejsa i gruppen.
> Jeg er i 97 opereret for dobbeltsidet lyskebrok, men blev totalt
> invalideret istedet,
[snip]
> der må da være en form for erstatning.

Jeg tror ikke at man kan rejse en patientklage efter 5 år...
Hvorfor kiggede man ikke på det i 1997 ?

Hvordan kan du være sikker på, at årsagen til at du blev "totalt
invalideret" er lyskebrok-operationen?
Hvis det er åbenlyst, at det er pga den operation, så forstår jeg ikke,
at der allerede dengang blev rejst en erstatningssag...