Er disse bærbare ram-moduler ens?
Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 21-08-02 17:14

Hej

Jeg står over for at skulle købe noget ram-upgrade til en halvgammel
bærbar. Problemet er at jeg ikke er den største haj til
bærbar-ram-moduler. Derfor håber jeg at der er en der forbarmer sig og
lige bruger 2 minutter på nedenstående links.

Jeg ved at modulet på følgende link virker:
<http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?279387601+NO/pro
ducts/240230>
Det er fra zitech og virker i en anden bærbar af samme model.

Mit spørgsmål er så om dette modul:
<http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/PartsInfo.asp?ktcpartno=KV
R133X64SC3/128>
også vil virke i samme maskine.

Så vidt jeg kan se, så er specifikationerne ens. Eneste forskel er at
Zitech angiver 3,3V, hvor kingston ikke angiver noget. Skal det bekymre
mig?

De bedste sommerhilsner

Nikolaj Hommelgaard

Fra : Zalasta

Dato : 21-08-02 19:53

jeg vil ikke mene at der vil være noget problem dog er der nogle(feks IBM)
som loder en lille modstand i sådan at man ikke kan bruge andres ram
"Nikolaj Berliner Hommelgaard" <spamtrap020202@hommelgaard.com> skrev i en
meddelelse news:3d63bc2c$0$88394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 21-08-02 21:14

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil ikke mene at der vil være noget problem dog er der nogle(feks
IBM)
> som loder en lille modstand i sådan at man ikke kan bruge andres ram

Tak for svaret - Jeg forsøger mig med rammen. Køber på nettet, så der
skulle jo være mulighed for at levere tilbage hvis skidtet ikke
fungerer.

MVH

Nikolaj