ABiT BD7II Bagpanel...
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 21-08-02 15:55

Hej gruppe!

Som i nok ved fra tidligere posts er jeg ovenud glad for mit nye ABiT
board... Men:

På alle andre ATX-boards har stikkene bagpå siddet (oppefra og ned):
KB/Mus - USB - COM/LPT - Lyd/Midi.
Men på det nye sidder de:
KB/Mus - COM/LPT - USB/LAN - Lyd/Midi
Der er altså "byttet om" på COM/LPT og USB/LAN stikkene. Ved nogen, om det
er muligt til et AOpen HX08 at få en ny bagplade, der passer i hullerne -
der fulgte selvf. med til bundkortet - men ikke til at "sætte fast" i
kabinettet...!

X-postet til dk.edb.hardware og - bundkort. FUT dk.edb.hardware

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : -=Madsen=-

Dato : 21-08-02 18:56

Den bagplade som der følger med fra Abit passer i alle ATX kabinetter...

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ak09kj$b6d$1@sunsite.dk...

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 21-08-02 21:55

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Den bagplade som der følger med fra Abit passer i alle ATX kabinetter...

Skal jeg smide et par billeder afsted, så du kan konstatere det ved selvsyn?

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 21-08-02 22:23

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in message
> "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
>

> Skal jeg smide et par billeder afsted, så du kan konstatere det ved
selvsyn?

Så ligger de i dk.binaer - med samme subj - FUT hertil...!

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-08-02 16:37

> [...]
> er muligt til et AOpen HX08 at få en ny bagplade, der passer i hullerne -
> der fulgte selvf. med til bundkortet - men ikke til at "sætte fast" i

Fulgte der ikke en anden plade med???
Jeg har lige samlet en maskine med samme kabinet og bundkort, og der var der
en plade med der passede til bundkortet
ellers brok dig til forhandleren du skal have en med til bundkortet

/Peter

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-08-02 16:40

"Peter Jensen" <peter.jensen@"nospam"direkte.org> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> en plade med der passede til bundkortet
> ellers brok dig til forhandleren du skal have en med til bundkortet

Sejt så skriver den til dk.edb.hardware istedet for dk.edb.hardware.bundkort
hvor der ingen svar var.....og jeg havde ikke set det herinde