findes det?
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 21-08-02 13:19

Hejsa!
En diode/lampe som automatisk lyser når der er email. Måske et PCI slot
(samlesæt). Måske med software som giver mulighed for forskellige
indstillinger, f.eks forskellige blinkintervaller ved mail fra bestemte
personer. Det kunne da være lidt sjovt, ik!

/bo

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 21-08-02 13:31

On Wed, 21 Aug 2002 14:18:36 +0200, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

>En diode/lampe som automatisk lyser når der er email.

Jeg har engang set det gjort med Scroll Lock lyset i et keyboard. Den
begyndte at blinke så snart der var mail. Så det findes. Det er bare
at finde en passende stump software et eller andet sted.

M.v.h. Mikael

Fra : Leony

Dato : 21-08-02 13:59

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indstillinger, f.eks forskellige blinkintervaller ved mail fra bestemte
> personer. Det kunne da være lidt sjovt, ik!

Man kunne engang få en amerikansk postkasse til USB-porten, den havde så en
feature som gjorde opmærksom på at der var mail.
Jeg har fundet dette til dig:
http://www.hitechmods.com/reviews/software/LCDC_software/LCDC_appl.shtml
Om du kan bruge det og om det virker skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke
har prøvet det.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Lars J.H

Dato : 21-08-02 14:46

On Wed, 21 Aug 2002 14:18:36 +0200, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

> En diode/lampe som automatisk lyser når der er email. ...

Der findes i hvert fald en USB hub der kan noget i stil med
det du efterlyser:

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12538

Jeg har selv denne hub, men bruger ikke nævnte funktion
til daglig. Har dog testet det og det funker fint.

--
mvh Lars J.H

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 21-08-02 16:03

> Der findes i hvert fald en USB hub der kan noget i stil med
> det du efterlyser:
>
> http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12538

Ja, det var lige sådan noget jeg var ude efter. Takker.

/bj

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-08-02 20:10

"Lars J.H" <lajuhe@mail.tele.dk> wrote in message
> http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12538

Nøj, den er grim. Det var dog uhyggeligt... :-/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen