Førespørgsel på tysk?
Fra : Flemming Nath

Dato : 21-08-02 02:01

Jeg har brug for at sende en forespørgsel til en kirkebøgsfører ang.
en ane til Tyskland.

Desværre er mit tyske mildelst talt mangelfuldt, så derfor har jeg
brug for nogle allerede forfattede tekster der forespørger om en
persons data.

Findes der mon noget sådant på nettet?

Med venlig hilsen
Flemming Nath

Fra : Elin Galtung Lihaug

Dato : 21-08-02 07:06

"Flemming Nath" <vw1201@bigfoot.com> skrev i melding
> [...]
>
> Desværre er mit tyske mildelst talt mangelfuldt, så derfor har jeg
> brug for nogle allerede forfattede tekster der forespørger om en

Ja, Flemming, mormonerne har en meget utførlig veiledning:

http://www.familysearch.org/Eng/Search/RG/frameset_rg.asp?Dest
=G1&Aid=&Gid=&Lid=&Sid=&Did=&Juris1=&Event=&Year
=&Gloss=&Sub=&Tab=&Entry=&Guide=LGGerman.ASP
(alle 3 linjene er med i adressen)

...... eller gå til http://www.familysearch.org og deretter
Search (på toppen av siden) > Research Helps (toppen) > G ( i
alfabetet på toppen) > Germany Letter-Writing Guide (nedover
på siden).

Vennlig hilsen
Elin Galtung Lihaug, Oslo

Fra : Flemming Nath

Dato : 22-08-02 00:19

On Wed, 21 Aug 2002 06:06:02 GMT, "Elin Galtung Lihaug"
<eglihaug@c2i.net> wrote:
[...]
>Ja, Flemming, mormonerne har en meget utførlig veiledning:

[...]

Det ser fint ud. Mange tak for hjælpen

Vh. Flemming Nath