Jmail/ASP
Fra : Jens Jensen

Dato : 19-02-01 11:53

Jeg har et lille problem med Jmail. Jeg kna få den til at sende forskellige
oplysninger, men de står lige efter hinanden. Jeg ville gerne have dem til
at stå på hver sin linie og gerne med formfeltets ID. Jeg har foreløbige
prøvet mig frem med nedenstående kode.

Håber en kan hjælpe mig.

<%
name = Request.Form("name")
senderEmail = Request.Form("email")
subject = "Registering"
recipient = "webmaster@kif-atletik.dk"
body = Request.Form("adresse") & Request.Form("postnr") &
Request.Form("by") & Request.Form("telefon")

set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )

msg.Logging = true
msg.silent = true

msg.From = senderEmail
msg.FromName = name

msg.AddRecipient recipient

msg.Subject = subject

msg.body = body

if not msg.Send("mailbox.image.dk" ) then
Response.write "<pre>" & msg.log & "</pre>"
else
Response.write "<BR><DIV ID=H2>Registering</DIV>"
end if
%>

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-02-01 12:57

> [...]
> at stå på hver sin linie og gerne med formfeltets ID. Jeg har foreløbige

Sæt & vbCrLf ind de steder, hvor der skal være linieskift.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-02-01 14:43

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> skrev
> [...]

> body = Request.Form("adresse") & Request.Form("postnr") &
Request.Form("by") & Request.Form("telefon")

Noget ala dette (vær opmærksom på knækket linje):

body = "Adresse: " & Request.Form("Adresse") & Chr(10) & Chr(13) & "Postnr:
" & Request.Form("postnr") & Chr(10) & Chr(13) & "By: " & Request.Form("by")
& Chr(10) & Chr(13) & "Telefon: " & Request.Form("telefon")

--
Jakob Andersen
<http://www.usenet.dk> - alt om usenet

Fra : Emil Rossing

Dato : 19-02-01 18:12

Davs,

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> at stå på hver sin linie og gerne med formfeltets ID. Jeg har foreløbige

Du kan også være superfunky og sende det som en html-mail
Jmail.ContentType = "text/html"
og så bare lave
& "<br>" & vbNewLine &
hvor du vil.. - så er du også sikker på at alle nørderne vil hade dig

\Emil