omplasering
Fra : Birgitte

Dato : 21-08-02 10:55

Hej alle
Kender I en sød person der kunne tænke sig en rød-hvid blotch tabby Norsk
Skovkat HUN?
Eighty Eight er født den 24.11-02 er stor og flot og har et kanon kælent
temperament.
Hun skal neutraliseres om 14 dage, hun er top show kat, men desværre har jeg
lige fundet ud af, at hun har en halefejl, og jeg avler ikke på halefejl.
Jeg ville jo gerne at hun fortsat ville blive udstilt, men det er absolut
ingen betingelse. Hun elsker børn og hun er ABSOLUT skødekat.
Hun vil blive solgt med stamtavle, 2x vaccinationer, neutralisering,
FIV-FELV negativ attest samt ormekur for kr. 2000,-
Jeg rejser til Norge på en miniferie og kommer hjem igen tirsdag aften, men
I skal være velkommen til at kontakte mig på min mailadresse
birgitte@truetrust.dk eller på mit tlf: 86952322
Eighty Eight kan ses på vores hjemmeside.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Birgitte

Dato : 21-08-02 10:56

Rettelse selvfølgelig født d. 24.11-2001
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-08-02 15:45

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Rettelse selvfølgelig født d. 24.11-2001

Øh nå, her troede jeg lige at du var blevet synsk..*GG*
Sorry jeg kunne altså bare ikke lade være..

> Missehilsner fra Birgitte
> DK TRUE TRUST
> www.truetrust.dk

Et kælent kindgnid fra Melissa, som ikke helt synes at hendes slave
ydede Star fuld retfærdig hed i kommentaren til billederne af
cyberkæresten.. Men oplyser at hun har både hvæst og kradset mig for
det..*suk katte altså..:rul: *
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 21-08-02 21:13

Jeg tænkte jo nok, at Melissa vil savle over billederne af Star
Han er bare så svær at tage billeder af, jeg har utrolig mange underlige
billeder med de mest mystiske udtryk.
Bedst som jeg har ham på kornet, kniber han øjne eller viser tænder, eller
giver sig i gang med storvask.
Jeg håber du får mulighed for at komme til Ribe og hilse på
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-09-02 22:37

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Jeg tænkte jo nok, at Melissa vil savle over billederne af Star

Mon ikke... Men jeg har gemt dem væk i en sikret mappe, så hun ikke
kan komme til dem når jeg ikke er i nærheden... selv en pc må jo
slappe lidt af en gang i mellem ;-D

> [...]
> billeder med de mest mystiske udtryk.
> Bedst som jeg har ham på kornet, kniber han øjne eller viser tænder, eller

Synes jeg kender det...*suk*

> Jeg håber du får mulighed for at komme til Ribe og hilse på

Det gjorde jeg også lige til fredagen før, fordi kommunen havde lavet
ged i den, så jeg fik først penge tirsdagen efter... der var jeg bare
et knurhår fra at komme i både BT & TV.. *GRRRR*

For jeg ville bare så gerne have haft mulighed for at hilse på ham og
nåja jer med for den sags skyld..*SS*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 05-09-02 23:36

Hej Henrik og Melissa
Ja her sidder jeg bare og venter og venter på nye mislinger mellem El Toro
og Kira, hun er nu gået i fødekassen, og har et lidt forpint udtryk i øjene.
Det med Ribe er jo ganske forståeligt, jeg ventede nu på dig havde
faktisk gjort Star i fin stand, og han gjorde sig fint på udstillingen, dog
blev han EX3, men pyt med det, han havde jo heller ingen pels
Hans temperament klarede sig fint, og nu tør jeg godt tage ham med igen, så
nu er han atter tilmeldt til Odder så hvis du skulle finde på at kigge
forbi, er Star med
Vi var idag ude at kigge på ny bondegård og jubii vi flytter d. 1/10-2002
dog kun 1 km væk herfra.
Nu får vi en stor stald som jeg vil lave om til hankattene, den har direkte
adgang til entreen, så det kan næsten ikke blive bedre
Nu får vi bare travlt med at pakke og fjerne kattegård og bygge ny, men
spændende bliver det.
Du må komme til Låsby, på rigtig bondegårdsferie, det kunne da være
hyggeligt og mon ikke Melissa ville være glad? *S*
Næsemøz og mange missehilsner fra Birgitte og Star

> [...]

> et knurhår fra at komme i både BT & TV.. *GRRRR*
> For jeg ville bare så gerne have haft mulighed for at hilse på ham og

---
DK. True Trust

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-09-02 07:30

Hej Birgitte
Nå ja, når jeg ikke får nyhederne i telefonen, så er det da godt nok jeg kan
læse dem her :-/
Tillykke med den nye bolig det bliver da et værre flytteri.
Hilsen Nina