Produktsiden opdateret
Fra : Line Wolff

Dato : 20-08-02 21:11

Hej allesammen,

Tusind tak for jeres input til produktsiden.

Jeg har netop uploadet en masse nye produkter, bla. Specific, Whiskas,
Kattens No 1, bøger og dyrlæger. Vi har rundet langt over 100 produkter, så
vi kan måske allerede kalde os Danmarks største online forbrugeroversigt
over katteprodukter...? Seeeejt

Hvis I ligger inde med billeder af nogle produkter, vil jeg blive rigtig
glad hvis I sender dem til mig. Det kan være svært at finde billeder af alt,
så hvis I kan fotografere, scanne eller lignende vil det være en stor hjælp.

Tak igen - også for alt rosen. Det varmer virkelig om hjertet og jeg er
superglad for at folk kan bruge siderne.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Kate

Dato : 21-08-02 20:41

> [...]
> rigtig glad hvis I sender dem til mig. Det kan være svært at finde
> billeder af alt, så hvis I kan fotografere, scanne eller lignende

Nogen bestemt størrelse du vil ha' billderne i? Jeg tænker på hvis du
f.eks. sidder på en modemforbindelse er det ikke så fedt at få et
billede der fylder 1 mb.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Line Wolff

Dato : 22-08-02 07:54

Hej Kate

Du sender bare - størrelsen er ikke noget problem
Men ellers tak for tanken - jeg har haft modem engang og ved hvor svært
irriterende det er, at modtage kæmpe mails med sådan en himstregims!

--
mvh Line
http://www.nelja.dk