Touchpad...
Fra : RJ

Dato : 21-08-02 08:04

Hej alle...

Jeg har lige købt en bil, og går nu og bakser med at ínstallere en computer
deri. Den skal kunne navigere, afspille mp3 osv. Det er ikke så svært, og
det ser ud til at køre på skinner..

Jeg vil nu gerne have installeret en eller anden form for styring af denne..
Nogen der har nogle idéer.. Har selv tænkt lidt på noget ala en touchpad....
Hvor kan man mon købe dem?

RJ

Fra : H. Johansen

Dato : 21-08-02 16:23

hej.

www.danbit.dk

sælger en touchpad á la den der sidder på en notebook
Men de sælger kun til moms reg. firmaer....

VH Henrik
(der er ved at bygge en lignende InCar PC)
(se evt. home20.inet.tele.dk/duls )

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 21-08-02 16:53

"H. Johansen" <henrik@REMOVEduls.dk> wrote in message

> hej.
>
> www.danbit.dk
>
> sælger en touchpad á la den der sidder på en notebook

Nærmere bestemt her:
http://sql.danbit.dk/kat2002/1712.phtml

Mvh
Jesper

Fra : RJ

Dato : 22-08-02 20:53

> [...]
> Men de sælger kun til moms reg. firmaer....
>
> VH Henrik
> (der er ved at bygge en lignende InCar PC)

Hvordan gør du med strøm.. Jeg har hørt at bilen kun kan konvertere til 130
Watt ca. Det er vel ikke nok? Hvor har du købt din omformer? Har kun set
den der er på Thansen.dk..

Mvh René

Fra : H. Johansen

Dato : 31-08-02 17:43

jeg har købt en 150W !!!!

Og bundkortet kører med en 150 W ATX PSU, så det "burde" ikke give nogle
problemer...

VH HJ

Fra : Morten

Dato : 21-08-02 19:32

> [...]
denne..
> Nogen der har nogle idéer.. Har selv tænkt lidt på noget ala en

Jeg har set dem flere steder, også bare i alm. forretninger... f.eks. havde
Bingo Foto dem på et tidspunkt iværtfald, og jeg mener også jeg har set dem
i computercity !