Arkivsystem
Fra : Dennis Hansen

Dato : 21-08-02 10:19

Formentlig forkerte sted dette bliver postet, dog har jeg ikke kunne finde
nogle danske newsgroups som jeg syntes passede.

Jeg står og mangler et arkiv system eftersom behovet for at gemme og nemt
kunne finde digitale fotos stiger.

En som har sådan et program liggende ? Eller måske kender til et godt et ?

Om det er shareware (så må man jo købe) eller om det er freeware er
ligegyldigt. Bare det er godt og virker som det skal.

ser frem til at høre fra en eller anden.

Go dag.

Dennis

Fra : Jonas Levring

Dato : 21-08-02 11:13

Hvis jeg var dig vill ejeg prøve at kigge i dk.fritid.edb - der er en del
fotospørgsmål generelt, samt til tider også programmer

/Jonas Levring

Fra : Larz

Dato : 21-08-02 11:33

Dennis Hansen wrote:
> [...]
> ligegyldigt. Bare det er godt og virker som det skal.
>
> ser frem til at høre fra en eller anden.

Har du adgang til en server med php, kan du bruge

   <http://gallery.sourceforge.net>

Ved ikke om du kan bruge ThumbsPlus:

   <http://www.cerious.com/thumbsplus.shtml>

--
-
Lars

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 21-08-02 15:49

"Dennis Hansen" <dh@voguemedia.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står og mangler et arkiv system eftersom behovet for at gemme og nemt
> kunne finde digitale fotos stiger.
Prøv at spørge i dk.fritid.foto

M.v.h.
Olav

Fra : Carsten Schack-Eriks~

Dato : 26-08-02 22:08

Hej

Prøv at se på Styr på fotografierne, som netop er et arkiv program til
billeder. Der er specielt lagt vægt på hurtig søgning.

http://www.cse-it.dk

Med venlig hilsen
Carsten Schack-eriksen