PetGo
Fra : Eva

Dato : 20-08-02 09:46

Hej NG
Er det mig der har opfattet det forkert, eller har PetGo ikke en hjemmeside?
Jeg har prøvet flere dage med adressen www.Petgo.dk men det virker bare
ikke. Har jeg evt. den forkerte adresse. (Har fundet den på google,
meeeen.)?
Hilsen Eva

Fra : Pernille Scharff

Dato : 20-08-02 09:55

Hej Eva,

jeg var på siden i går og bestilte en forfærdelig masse kattegrus *G*,
så jeg ved da at den virkede i går. Prøv at skrive www.petgo.dk - altså
uden stort P - og se om det virker! Nogle servere kan kende forskel på
store og små bogstaver.

God fornøjelse på "shopping-turen"!

/Pernille

Fra : Eva

Dato : 20-08-02 10:09

Hej igen.
Nu har jeg prøvet både at skrive det med småt og klikke på mit eget link som
du Randi foreslår. Uden held.
Jeg får beskeden "Sikkerhedsbeviset er udløbet eller endnu ikke gyldigt" og
så går den ind på siden der hedder "kan ikke vises".
Jeg fatter det ikke.
Ved godt det er OT, så sorry.
Det var egentlig også mest for at sikre mig at den hjemmeside overhovedet
fandtes.
Hilsen Eva

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Fpn89.8324$ww6.1239719@news010.worldonline.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 20-08-02 14:40

"Eva" <eva@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved godt det er OT, så sorry.
> Det var egentlig også mest for at sikre mig at den hjemmeside overhovedet

Hvorfor du ikke kan finde den det har jeg ikke forstand på, men at den
findes det kan jeg love dig. Jeg har selv lige været inde på siden og købe
vildt ind som jeg plejer

Randi

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 20-08-02 20:25

> som

Du kan skrive ip adressen inde i browseren på siden i stedet. Det virker
100%.

Petgo IP : 195.249.159.158

Mvh
Tim Hesthaven

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-08-02 14:48

Hej Eva

Så prøv det her https://www.petgo.dk/frameset.html

jeg var også inde og bestille kattegrus i går aftes - så den virker altså

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 20-08-02 17:48

Joan Frederiksen skrev i meddelelsen
<3d624de0$0$27855$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hej Eva
>
>Så prøv det her https://www.petgo.dk/frameset.html

Der sker det samme (jeg har samme problem).

Hilsen Birgitte

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 20-08-02 09:55

> [...]
> Jeg har prøvet flere dage med adressen www.Petgo.dk men det virker bare
> ikke. Har jeg evt. den forkerte adresse. (Har fundet den på google,

Prøv dit eget link her i meddelesen... Det virker hos mig!

Randi

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 20-08-02 17:52

Hej Eva

Thomas siger at du kan prøve at gå ind i INSTILLINGER derefter
INTERNETINSTILLING derefter SIKKERHED og sæt den til STANDARDNIVEAU.

Eller

INSTILLINGER derefter INTERNETINDSTILLINGER og SLET FILER og SLET COOKIES

Hilsen Randi

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 20-08-02 21:49

> [...]
> Jeg har prøvet flere dage med adressen www.Petgo.dk men det virker bare
> ikke. Har jeg evt. den forkerte adresse. (Har fundet den på google,

Hov, undskyld Eva, at jeg kom til at besvare privat, men så har jeg også
prøvet det *S*

Prøver lige igen *S*

Den virker også hos mig. Har bestilt til levering torsdag.

De har nu udemærket service. En ung mand ringede i går formiddags for at
sige, at RC Indoor var udsolgt, og de kunne ikke nå at få det til torsdag.
Hvad jeg så ville have i stedet for ? Og så remsede han ellers op *S* Han
var sågar villig til at slå 70 kr. af prisen på noget Hills et eller andet,
så det kom til at passe. Jeg valgte dog at prøve RC Outdoor, selv om jeg har
indekatte, da jeg har hørt godt om det.

Er der nogen her, der har prøvet Outdoor ?

M.v.h.
Lise

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-08-02 10:47

Hej Lise.

>Jeg valgte dog at prøve RC Outdoor, selv om jeg har
> indekatte, da jeg har hørt godt om det.
>
> Er der nogen her, der har prøvet Outdoor ?

Den store erfaring vil jeg bestemt ikke prale af at have, for jeg har bare
købt en lille 300 grams pose for nylig for at prøve det. Mine katte er ikke
så vilde med RC Fit, men Outdoor'en var altså en succes

Jeg ville have prøvet Indoor, men de havde den ikke hjemme. Forhandleren
fortalte mig så, at han netop kender en del med indekatte, der har skiftet
fra Indoor til Outdoor, fordi den skulle forbedre imunsystemet, og at de
ikke oplevede vægtøgning i den forbindelse. Normalt vil jeg nok tage en
foderforhandlers ord med et gran salt, men det her var altså Pet House i
Odder (dem, der er med på Jyrak og Perserens udstilliger og som selv
opdrætter), og af een eller anden grund har jeg tillid til dem (Køber
normalt foder og sand m.m. dernede og plejer at få god vejledning Og når
jeg i forvejen købte ind for 1000;- kr., vandt han vel næppe den store
fortjeneste ved at "lokke" mig til at købe 300 g. Outdoor

Mange hilsner
Katrine

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 21-08-02 20:16

> [...]
ikke
> så vilde med RC Fit, men Outdoor'en var altså en succes

Synes også at have hørt godt om Outdoor, derfor ville jeg prøve det. Jeg har
ikke mærket den store forskel på lugten fra bakkerne med Indoor.

M.v.h.
Lise

Fra : Eva

Dato : 21-08-02 16:19

Hejsa
Tak til alle jer som er kommet med gode råd, til hvordan jeg skulle løse
problemet.
Desværre er der ikke noget af det der har hjulpet.
(Måske et hint om at jeg ikke skal gå derind. Det bliver bare for dyrt
Nu må jeg vente og se om en af dem jeg kender med mere tjek på pc´er end jeg
kan løse problemet, ellers må jeg jo tjekke hjemmesiden fra en anden
maskine.
I skal i hvert fald have tak for forsøget.
Hilsen Eva

P.S. Til Lise: helt i orden med dit private svar. Så er jeg da ikke ene om
at have prøvet det
Eva <eva@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d6201c7$0$87300$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...