Extreme Classic!?
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 20-08-02 08:12

Jeg kan jo godt se at mange af jer roser det til skyerne Men hvor kan
man få det henne? De har det ikke i hverken Petgo eller min egen dyrehandel!

Hilsen Randi der gerne ville prøve dette vidundergrus

Fra : Line Wolff

Dato : 20-08-02 08:41

Hej Randi

De har det hos Poppi Dyrecenter på Frederikssundsvej 34, 2400 København NV.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Trine Alsing

Dato : 20-08-02 10:26

Hej Randi

Er det det grus der er meget småkornet, gråt og dufter af babypudder??

Grunden til at jeg spørger, er at jeg selv har ledt efter det med lys og
lygte....jeg har tidligere købt det i en dyreforretning på Amager, men da
jeg nu bor i Rødovre, synes jeg at det er lige lovligt langt at køre efter
kattegrus

Hilsen
Trine

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 20-08-02 14:38

> Er det det grus der er meget småkornet, gråt og dufter af babypudder??

Jepper det er det!

Randi

Fra : Maj-Britt

Dato : 20-08-02 15:11

Hej Randi,

Du bor da så vidt jeg husker i Valby ikke?? Jeg har købt Extreme Classic i
Aqua Fauna på Valby Langgade for en lille måneds tid siden - og jeg er ret
sikker på, at de fortsat "lagerfører" det, for ekspedienten fortalte mig,
at de har en kunde ( en opdrætter ), der køber pænt store partier ad gangen

Mvh Maj-Britt

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ajsq4l$296p$1@news.cybercity.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 20-08-02 15:08

"Maj-Britt" <mbrha@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker på, at de fortsat "lagerfører" det, for ekspedienten fortalte mig,
> at de har en kunde ( en opdrætter ), der køber pænt store partier ad

Han sagde de ikke havde det da jeg ringede *skumle skumle* Jeg tro jeg tager
der ned og kigger selv! Tak

Randi

Fra : Maj-Britt

Dato : 21-08-02 08:12

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ajtifi$bqd$1@news.cybercity.dk...

> [...]
meddelelse news:ajtifi$bqd$1@news.cybercity.dk...

> Han sagde de ikke havde det da jeg ringede *skumle skumle* Jeg tro jeg

Det var sørme så lidt Jeg håber da så sandelig at du har held med at
finde det hos dem, fordi jeg er selv ved at løbe tør og jeg vil jo helst
undgå at skulle København rundt for at finde det *skrrrrrrrrrriiiiiiiig*
Gider du lige smide et indlæg, hvis du har held der??!!!

På forhånd tak
Mvh Maj-Britt

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-08-02 11:58

> [...]
> undgå at skulle København rundt for at finde det *skrrrrrrrrrriiiiiiiig*
> Gider du lige smide et indlæg, hvis du har held der??!!!

Hejsa Maj-Britt

Ja så har jeg lige købt en pose. Så de har stadigvæk og den kostede 148 så
det var jo ok.
Vidste du at de leverede for 15 kr?

Hilsen Randi

Fra : Maj-Britt

Dato : 24-08-02 12:28

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ak7p1a$2sf8$1@news.cybercity.dk...

> Hejsa Maj-Britt
>
> Ja så har jeg lige købt en pose. Så de har stadigvæk og den kostede 148
så det var jo ok.

Tak for info'en Super lækkert at de stadig har på lager, så er det jo
let at få købt ind *juble*

> Vidste du at de leverede for 15 kr?

Ja det har jeg benyttet mig af et par gange , når jeg både skal have købt
tørfoder ( jeg plejer at købe 5-10 kg ad gangen ) og grus. Det fungerer okay
med den ordning - de bringer ud mandag og torsdag efter lukketid. Første
gang var jeg bare uheldig, at ekspedienten havde skrevet forkert adresse, så
stakkels Poul kunne ikke finde leveringsadressen og kørte forgæves og jeg
måtte vente til om torsdagen med at få leveret mine varer
... Men jeg syntes det er perfekt, at man kan ringe ned og bestille varer
og så bare betale når de leverer - fin service *thumbs up*

Fortsat go' weekend

Mvh Maj-Britt

Fra : Trine Alsing

Dato : 27-08-02 07:33

Hej Randi

Ved du hvor langt væk de bringer ud?? Jeg bor jo i Rødovre....

Hilsen
Trine

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 27-08-02 09:03

> Hej Randi
>
> Ved du hvor langt væk de bringer ud?? Jeg bor jo i Rødovre....
>
> Hilsen
> Trine

Nej det ved jeg desværre ikke med sikkerhed. Jeg mener han sagde Valby og
omegn. Men hvordan han definerer omegn det ved jeg ikke:

Randi