Chat for kunstinteresserede
Fra : Angelbo

Dato : 20-08-02 00:18

Hej

Jeg har ved et tilfælde fundet frem til denne gruppe, og har fået en god
respons på mit spørgsmål om vurdering af et Heerup billede.

Nu har jeg imidlertid et par andre spørgsmål.

1. Er der ikke ret mange der er interesserede i kunst? Jeg synes ikke, at
der er ret mange, der deltager i denne gruppe.

2. Er der nogen, der ved, hvor man evt. kan finde et sted på nettet, hvor
der findes seriøs chat for kunstinteresserede?

Mvh.
Lisbeth

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-08-02 06:49

Angelbo skrev:

[...]
> [...]
> denne gruppe.
>
> 2. Er der nogen, der ved, hvor man evt. kan finde et
> sted på nettet, hvor der findes seriøs chat for
[...]

Hej. Tak for de gode spørgsmål.
Jeg må med skam meddele at jeg endnu ikke har læst fundatsen for
denne nyhedsgruppe. Det er vist også underordnet, sålænge den er
så sjældent trafikeret. Men jeg har den da med i min oversigt, og
bliver glad, hver gang der kommer en meddelse ind. Ordet "chat"
har jeg aldrig brudt mig om. Men du bruger vendingen "seriøs
chat". Det lyder det lidt bedre.
I andre grupper skal man bare lave en lille fejl, og så bliver det
til en meget lang "tråd". Her skal man måske stille nogle
provokerende spørsmål og se om der kommer liv i gruppen?

Der er nok flere, som læser med i grupperne uden at deltage. Så
"giv os noget" og se om vi kommer ud af busken.

Med venlig hilsen
Herluf Holdt, DK-3140

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-08-02 07:48

"Herluf Holdt, 3140" <herluf@worldonline.dk> wrote in message

> I andre grupper skal man bare lave en lille fejl, og så bliver det
> til en meget lang "tråd". Her skal man måske stille nogle
> provokerende spørsmål og se om der kommer liv i gruppen?

Tjae - hvis du synes at 'netikette'diskussioner er interessante er det da
nok en mulighed. Men gruppen er vel oprettet for at diskutere billedkunst,
og det fremmer du nok ikke ved at 'trolle'.

mvh
Jan