[udbud] Opbygning af netbutik i ASP
Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 19-08-02 22:58

Kære gruppe.
Jeg er medlem af en andelsvirksomhed og er på frivillig basis og uden at
vide noget om ASP gået i gang med at lave en web-butik. Det går såmænd da
også meget godt, men jeg er langt fra målet og værre: Jeg kan jo ikke love
de andre, at butikken er færdig til en bestemt dato. Så jeg har lovet at
undersøge, hvad det vil koste, hvis vi skal købe os til det.

Opgaven er:
Opbygning af en webbutik, hvor man kan oprette sig selv som kunde og
se/rette i egne data. Man skal kunne bestille vores produkter i abonnement
og hver uge skal man kunne bestille supplementsvarer til sit abonnement.

Administrator skal kunne udskrive diverse lister (køreliste m.v) og lægge ny
varer op samt fjerne udsolgte varer.

Jeg forestiller mig, at man indledende tager et møde med udvikleren, nogle
brugere og nogle administratorer hvor endelige funktionskrav og design
fastlægges.

Hvor er vi henne, prismæssigt ? Giv et bud til mig eller til NG

Jesper

Fra : Rico Laursen

Dato : 20-08-02 08:13

Hej Jesper!

Der er ufatteligt mange webbutikker, nogen dyrere/bedre end andre.

Hvis jeg var dig, vil jeg prøve at kontakte Sune hos Witcom. (www.witcom.dk)
Han har stor erfaring med webbutikker. Jeg kender ikke hans priser, men prøv
at
skrive til ham. (sp@witcom.dk)

Hygge
/Rico