Udstødnings manifold til Scania
Fra : Biker Mike

Dato : 19-08-02 20:00

Jeg har en bekendt som har "tabt" vandet på sin Scania motor (lastbil motor
konverteret til marine brug) , blandt skaderne som talte skæve topstykker,
brændte udstødnings ventiler og sæder samt ventilstyr, sprang den vandkølede
udstødnings manifold i støbejern også, alt i alt en kedelig ting især for
manifoldens vedkommende da den tilsyneladende er meget svær at skaffe,
derfor håber jeg at der måske skulle være nogen her som har et par gode råd
om hvor sådan en kan skaffes, både indland og udland er interessant.

Hilsen Michael
som glæder sig til en sejltur.

Fra : Betina, Silje og Jen~

Dato : 20-08-02 19:12

"Biker Mike" <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
råd
> om hvor sådan en kan skaffes, både indland og udland er interessant.

Prøv Nordhavns maskinfabrik i Nordhavnen i Aarhus. De er experter i Scania
og Valmet.

God Jegt.

Jens Lundgaard

Fra : Biker Mike