Hvor kan man få kattegrøs henne?
Fra : Karina Lehmann

Dato : 19-08-02 16:54

Hejsa jeg skrive fordi jeg kan få stå at en kat skal have kattegræs men hvor
kan man få sådan noget henne??

Hilsen Karina

Fra : Niels Peter

Dato : 19-08-02 17:09

"Karina Lehmann" <karina_lehmann@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa jeg skrive fordi jeg kan få stå at en kat skal have kattegræs men
hvor
> kan man få sådan noget henne??
>
> Hilsen Karina

I supermarkeder, der er så store, at de har en dyreafdeling, kan man som
regel få både færdigt kattegræs og frø, hvis man hellere selv vil så det
(det er billigere).
Ellers har de det hos dyrehandleren.

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Sander

Dato : 19-08-02 17:13

"Karina Lehmann" <karina_lehmann@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa jeg skrive fordi jeg kan få stå at en kat skal have kattegræs men
> [...]

Vi købte for nyligt en pakke frø, klar med bakke osv. i en Bonnie
dyrehandel.
Det hele skulle bare tilsættes ½ liter vand. De første par dage skete der
ingenting, men så voksede det ellers, flere centimeter om dagen.
Det var en nem løsning, det kostede ca. 40 kr.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Mulle

Dato : 19-08-02 19:44

Jeg køber det i Kvickly, en bakke koster 9,95

--
Hilsen Mulle, Miv og MisRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html