så er der sket noget på stiften.dk
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-08-02 15:14

jeg blev lige nervøs i morges... pludselig var den begyndende tema pillet
ned... da jeg så kommer hjem for et øjeblik siden ser jeg at de igen har sat
den op

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:fid=100001182

og til højre ligger ikke mindre end 21 artikler om breth

jeg har dog ikke hørt fra dem endnu, formoder et er fordi det enten ikke er
færdig endnu eller fordi de har glemt det

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-08-02 16:21

fedt nok
der er komet skred i sagen. men er dette nok???
ER DER IKKE KOMMET KLAGER IND SIDEN???
det er trods alt ret længe siden det var 1995, og hvis han stadig
praktiserer????
Tillykke med at det er lykkedes for jer. håber i får ham "slagtet"

Bente

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-08-02 17:48

Hej Bente
Der er klager fra 2001 og 2002 også, og de seneste
"rygter" fra Århus siger at klinikkerne der, går rigtig
dårligt nu

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 19-08-02 17:52

marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bente
> og de seneste "rygter" fra Århus siger at klinikkerne der, går rigtig
> dårligt nu

Hæ hæ, det falder i god jord hos Hellemose......*LOL*
Fuck, hvor Breth er træt af dig

Du får post på onsdag fra Oscar, Tøsen & Tildemusen.

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-08-02 19:19

Åhh ja i den grad, og sammenholdt med hans problemer
med boligforening, politi og hvad han nu ellers har rodet sig ud i, er jeg
meget optimistisk, har overvejet om jeg
skulle købe en flaske "et eller andet" at skåle i hver gang
en klinik lukker, tsk tsk lidt "ondskabsfuld" må man godt være, når det
handler om en som JBH.

Ih det lyder spændende, giv dem en krammer fra mig

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 19-08-02 20:15

marianne hellemose skriver:

> [...]
> skulle købe en flaske "et eller andet" at skåle i hver gang
> en klinik lukker, tsk tsk lidt "ondskabsfuld" må man godt være, når det

Hahaha... du ringer bare, jeg skal nok medbringe rødvinen!
Jeg har vist ikke fået nævnt det før, men GODT GÅET MARIANNE !!!
Dorthe

Fra : AEK

Dato : 19-08-02 21:21

> Hahaha... du ringer bare, jeg skal nok medbringe rødvinen!
> Jeg har vist ikke fået nævnt det før, men GODT GÅET MARIANNE !!!
> Dorthe

Og jeg medbringer mad......*G*

/ Anya.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-08-02 17:03

Sabina Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:

> jeg har dog ikke hørt fra dem endnu, formoder et er fordi det enten
> ikke er færdig endnu eller fordi de har glemt det

så har jeg fået en tilbagemelding.... de havde problemer med at hente
artiklerne ud af deres lukkede arkiv men de problemer skulle være ordnet
nu

--