CAS Latency
Fra : Gunst

Dato : 19-08-02 11:39

Jeg overvejer, at købe to 256MB SD PC133 Ram-moduler til min Toshiba Portégé
4000 fra eZ-memory, produktnummer EZTS256N28.
Vil jeg i praksis mærke forskel på CL 2 og CL 3 - i givet fald hvilken?

På forhånd tak

Venligst

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-02 12:50

"Gunst" <gunst@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4000 fra eZ-memory, produktnummer EZTS256N28.
> Vil jeg i praksis mærke forskel på CL 2 og CL 3 - i givet fald hvilken?

Forskellen vil være hastighed. Men jeg vil tror at du får meget svært ved at
mærke forøgelsen ved at gå¨fra CAS 3 til CAS 2. Til gengæld betaler man ofte
betragtelige ekstra summer for at få denne marginale hastighedsforøgelse.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-02 10:57

http://www.tweakmax.com/html/cas/cas-1.cfm