AspHTTP 3.5
Fra : henke

Dato : 18-08-02 20:40

Nogen som har denne komponent liggende og vil dele, tak!
//.dll + regkey

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-08-02 21:20

"henke" <henrik@petersson.eu.com> wrote in message
> Nogen som har denne komponent liggende og vil dele, tak!
> file://.dll + regkey

http://www.serverobjects.com/comp/asphttp3.zip
https://secure.reg.net/product.asp?ID=894

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-08-02 21:52

henke wrote in news:3d5ff8b3$0$27833$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Nogen som har denne komponent liggende og vil dele, tak!
> //.dll + regkey

du synes ikke, at udviklerne af komponenten fortjener kompensation for det
arbejde de har lagt i at lave programmet ?

Kan jeg dermed også forvente, at du også vil snyde dig udenom at betale for
nogle af de produkter jeg er med til at udvikle i kraft af mit arbejde ...
hvis du skulle få lyst til det ?

.... og endelig ... brug i stedet W3 Sockets fra http://tech.dimac.net ...
den er gratis og kan alt det ASPHTTP kan.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk