BackupExec, MSSQL-agent remote
Fra : Brian R. Jensen

Dato : 18-08-02 20:15

Hej,

BackupExec på en W2K server med et DLT drev. (serv1)
Remoteagent og SQL-agent (og BackupExec) på en anden W2K-server, som kører
MS-SQL. (serv2)

Jeg kan ikke mere se SQL-server i selections når jeg fra serv1 kigger på
serv2, den kommer ikke frem når jeg skal sætte mine flueben. (Shares og
system state kommer godt nok frem) Hvis jeg starter BackupExec fra serv2
(den med MS-SQL server), så kan jeg fint se SQL-serveren i selections.

Alle BackupExec-services kører på begge servere.

Derudover er der to W2K servere med remoteagents i samme setup. (Supplerende
oplysning)

Nogen der har et bud på hvordan jeg kommer videre?

/Brian

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 18-08-02 21:47

Brian R. Jensen wrote:
> Nogen der har et bud på hvordan jeg kommer videre?

Ja, prøv en nyhedsgruppe for windows database systemer.

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-08-02 07:37

"Christian E. Lysel" <sunsite.dk.nntp@spindelnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, prøv en nyhedsgruppe for windows database systemer.

Mener du det, at spørgsmål vedr. backup er mere relevante i nyhedsgrupper
for windows database systemer, end her i gruppen??

/Brian

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 19-08-02 07:48

Brian R. Jensen wrote:
> Mener du det, at spørgsmål vedr. backup er mere relevante i nyhedsgrupper
> for windows database systemer, end her i gruppen??

Backup generelt, vil jeg mene har relavans for denne gruppe, men et
specifikt spørgsmål for et specifikt system, har du bedre held med i den
specifikke gruppe.

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-08-02 07:54

> Backup generelt, vil jeg mene har relavans for denne gruppe, men et
> specifikt spørgsmål for et specifikt system, har du bedre held med i den
> specifikke gruppe.

Tak for input, men jeg har stadig svært ved at finde en mere relevant gruppe
at stille spørgsmålet i, kså jeg lader det lige stå, i håb om at andre har
et bud.

(Som det før er sket med spørgsmål vedr. BackupExec )

/Brian

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-08-02 10:52

"Brian R. Jensen" <brjensen@privat.dk> skrev i en meddelelse

Problemet er løst.

/Brian

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 19-08-02 11:32

Brian R. Jensen wrote:

> "Brian R. Jensen" <brjensen@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Problemet er løst.

Vil du skrive her hvordan du gjorde, saa andre, i fremtiden, ogsaa kan
loese det, saafremt de skulle faa problemet?

Vh,

--
Ole Michaelsen, Darmstadt, Germany
http://www.fys.ku.dk/~omic

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-08-02 12:14

"Ole Michaelsen" <omic+usenet4@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du skrive her hvordan du gjorde, saa andre, i fremtiden, ogsaa kan
> loese det, saafremt de skulle faa problemet?

Jeg tænkte nok at den ville komme, men eftersom den eneste reaktion jeg fik
på det oprindelige spørgsmål var at jeg var OT, så tør jeg da ikke skrive
løsningen her. Derimod leder jeg efter en relevant MS windows database
system gruppe jeg kan poste i.

Har du et forslag?

/Brian

Jeg blev hjulpet godt på vej af

http://support.veritas.com

Specielt disse to artikler

http://seer.support.veritas.com/search_forms/SearchFrame.asp?SearchTerm=sql%
20remote%20backup&Path=seer%2esupport%2everitas%2ecom%2fdocs%2f242072%2ehtm

http://seer.support.veritas.com/search_forms/SearchFrame.asp?SearchTerm=sql%
20remote%20backup&Path=seer%2esupport%2everitas%2ecom%2fdocs%2f240200%2ehtm