æhmn.... webserver...pws...
Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 18-02-01 23:58

Jeg bruger PWS, og jeg mener da også at have brugt den over internet engang
for længe siden,men nu reagerer den altså overhovedet ikke hvis jeg forsøger
at gå ind via min internet-IP eller lign. Den du'r på 10.0.0.2 (min lan-ip)
og på http://openzipper/ og på 127.0.0.1 og localhost, men ikke på
212.242.10.95 som skulle være min internet-ip.... som nævnt er jeg på en
delt cybercity-forbindelse, via en switch...

--
Mvh. / Regards
Mikkel Christensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-02-01 14:20

"Mikkel Ro Manzano Christensen" <usenet@openzipper.dk> writes:

> [...]
> 212.242.10.95 som skulle være min internet-ip.... som nævnt er jeg på en
> delt cybercity-forbindelse, via en switch...

Du har husket at læse:
http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/port-forwarding_og_server/home.phtml?link=8
?

--
Jacob
Computer Lie #1: You'll never use all that disk space.

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 21-02-01 22:41

nej, men tak