Hvilken internetshop købe du dit grej i?
Fra : Usage

Dato : 18-08-02 19:53

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke butikker i benytter på nettet.

--
Mvh.

Kenneth Poulsen

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 18-08-02 21:04

http://w3.shconnect.de/shops1.php

Her findes en database med butikker fra hele(?) verden, ikke kun online, men
der er en del links til websites også, så kan I jo søge jer frem?..

Jeg har aldrig handlet fiskeudstyr på nettet men begynder så småt at
overveje det. :)

K.

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 18-08-02 21:06

En mere:

http://www.maggotdrowning.com/tackle_shops.htm

K.

Fra : Leif

Dato : 19-08-02 21:52

www.godtgrej.dk er vist meget nærliggende......

Fra : Simon...

Dato : 20-08-02 12:54

www.andersenfishing.com er ok.
har købt en del fluefiskeri orienteret materiale der..
-Simon