Netscape browserdetect-problem
Fra : Claus Schmidt

Dato : 18-02-01 23:20

Jeg ville læse en artikel hos netscape om at lave noget *cross-browser*
css-manipulation v.hj.a. javascript på denne side:

http://developer.netscape.com/docs/technote/dynhtml/css1tojs/css1tojs.html

Forsøget resulterede i at jeg blev smidt videre til denne "sjove" side:

http://my.netscape.com/badbrowser.tmpl

Jeg bruger IE 5.5 - og selvfølgelig har jeg javascript slået til. Jeg prøvede
så Opera 5.02 og fik samme resultat.

Er der ikke en venlig sjæl, som vil kigge på den øverste side med en
af firmaets egne ældre browsere - fejlmeddelelsen siger "højest v4",
og evt. smide siden op på dk.binaer, eller måske bare tjekke det detection-
script som ligger der for at fortælle mig, hvilken gammel browser jeg skal
ud at finde for at kunne læse siden?

--
[claus]
-som beklager hvis indlægget er alt for off-topic; det har jo trods alt i

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-02-01 23:46

"Claus Schmidt" <no@no.no> skrev
> Jeg ville læse en artikel hos netscape om at lave noget *cross-browser*
> css-manipulation v.hj.a. javascript på denne side:
> http://developer.netscape.com/docs/technote/dynhtml/css1tojs/css1tojs.html

Siden ligger her:
<http://www.mozilla.org/docs/web-developer/css1technote/css1tojs.html>

--