Heerup
Fra : Angelbo

Dato : 18-08-02 13:37

Hej

Jeg har været med til for en forening at afholde et loppemarked. I et rør
fandt vi efter afslutningen nogle forskellige plakater og tryk.

Blandt andet et tryk af Heerup med tror vi original signatur og en
dedikation til Ulla.

Er der nogen her, der ved, hvor meget sådan et tryk evt. kan være værd, om
noget overhovedet?

Jeg kan godt sende et billede, men findes der til denne gruppe en speciel
binær gruppe, man sender billeder til?

Lisbeth

Fra : max

Dato : 18-08-02 15:19

> [...]
> noget overhovedet?
>
> Jeg kan godt sende et billede, men findes der til denne gruppe en speciel

dk.binaer ....... max

Fra : Angelbo

Dato : 18-08-02 16:30

"max" <maxarte@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> dk.binaer ....... max

Hej igen

Nu har jeg sendt et billede til dk.binær

Håber nogen kan hjælpe

Mvh
Lisbeth

Fra : max

Dato : 18-08-02 16:35

> Hej igen
>
> Nu har jeg sendt et billede til dk.binær
>
> Håber nogen kan hjælpe
>
> Mvh
> Lisbeth

Det er en lithografi til omkring 500 kr.
mvh max

Fra : Angelbo

Dato : 18-08-02 16:55

> Det er en lithografi til omkring 500 kr.
> mvh max

Hej igen

Ja, så var det jo godt, at vi ikke fik smidt de rør ud uden at kigge, hvad
der var i.

Der var også en del plakater fra diverse kunstudstillinger, men de er vel
ikke det store værd, andet end skønhedsværdien?

Kan nogen i øvrigt fortælle mig, hvor jeg skal afsætte et sådan litografi,
for at få mest muligt for det?

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 18-08-02 20:21

> Der var også en del plakater fra diverse kunstudstillinger, men de er vel
> ikke det store værd, andet end skønhedsværdien?

Mht. plakaterne kan det være at Plakatmuseet i Århus kunne tænke sig dem
- de har en ret imponerende samling ;)

Pia

Fra : max

Dato : 18-08-02 22:01

> [...]
> ikke det store værd, andet end skønhedsværdien?
>
> Kan nogen i øvrigt fortælle mig, hvor jeg skal afsætte et sådan litografi,

Plakaterne kan være noget værd, men jeg vil foreslå du tager det hele
under armen og får en vudering fra et af Auktionshusende, du finder
dem i telefon bogen.. Du skal ikke være genert, de lever af at hjælpe
folk... mvh max

Fra : Angelbo

Dato : 19-08-02 23:02

> [...]
> under armen og får en vudering fra et af Auktionshusende, du finder
> dem i telefon bogen.. Du skal ikke være genert, de lever af at hjælpe

Hej igen

Nu har jeg fået et privat svar, og jeg synes da lige, at jeg vil vise det
her:

"Hej

http://www.lauritz.com/s_j/4.asp?ItemID=69162
er billedet til salg. det er pt oppe i 1700 kr

Mvh
Lasse"

Men nu tror jeg, at jeg tager billedet med til et auktionshus. Nærmere
besked, når det er vurderet.

Mvh
Lisbeth

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-08-02 07:56

"Angelbo" <angelbo@tdcadsl.dk> wrote in message

> Men nu tror jeg, at jeg tager billedet med til et auktionshus. Nærmere
> besked, når det er vurderet.

Hvad er formålet med dette, når du allerede har sat det på auktion?
I skrivende stund er du kun ejer af billedet 4 timer endnu - for du har vil
ikke tænkt dig at undlade at aflevere det til køber?

vh
Jan

Fra : max

Dato : 20-08-02 11:24

> [...]
> I skrivende stund er du kun ejer af billedet 4 timer endnu - for du har vil
> ikke tænkt dig at undlade at aflevere det til køber?

Det er ikke samme tryk.. Men en imponerende pris...
Tænk.... og i 1000 eksemplarer - Jackpot...
Desværre tror jeg ikke det den pris holder i det
virklige liv.. max

Fra : Lasse

Dato : 20-08-02 16:31

Hej

Det var mig der sendte linket til auktionen. Faktisk var det ment til
gruppen men jeg kom til at sende det til Angelbo privat i stedet.

Anyway så holder prisen da 100% da det er en rigtig auktion. Den er solgt
for 2400 kr. Typisk sælges Heerup's litografier for over vurderingen på
Lauridt.com.

Mvh
Lasse

Fra : Angelbo

Dato : 20-08-02 14:01

Hej

Sjovt nok er det ikke mit billede, der er på auktion, blot et magen til, som
jeg er blevet gjort opmærksom på i forbindelse med mit spørgsmål her i
gruppen.

Hvis du ser på dedikationen på mit billede i dk.binær, vil du se, at der på
mit står "til Ulla", mens der på det, der er på auktion står "med hilsen og
tak fra Henry".

Mvh.
Lisbeth

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-08-02 17:45

> [...]
som
> jeg er blevet gjort opmærksom på i forbindelse med mit spørgsmål her i

Sorry!

vh
Jan

Fra : Angelbo