Efterlysning
Fra : Farmor Alice

Dato : 18-08-02 11:18

Hej
Jeg leger med slægtsforskning og er her kommet i tanke om nogle mennesker
som jeg kendte som barn og er lidt i familie med, måske kender I noget til
dem eller deres slægtninge.
De første er min fars halvbroder han hed Helmuth Jørgensen, vi kaldte ham
altid Bamse. hans forældre hed Oluf og Marie, han var gift med Jytte og de
havde nogle børn. Så er der min Farmors, hun hed Lilly, søster hun hed
Clara og var gift med Holger som begik selvmord som ung, de boede i
København og deres barnebarn hed Kirsten og var gift med Erling, de havde
et barnebarn der hed Lis og hun havde en datter der hed Lykke og dansede
ballet som barn. Der var også en anden søster hun hed Nora og var gift med
Marius, Nora døde da jeg var barn, de boede i Dagmargade i Odense og havde
en søn der hed Peter. Så er der min anden farbroder, han hed Helmuth
Jørgensen, var gift med Lykke og de boede på Carl Lundsvej 35 i Odense. De
havde børnene Leif, Vivi og Lene. Til sidst var der John og Bodil, de havde
en del børn og boede også i Odense.
Kender I nogen af dem hører jeg gerne fra Jer.

Mange hilsner
Alice
alice.trauelsen@post.tele.dk

__________________________________________________________________ Alice
Trauelsen ICQ#: 165614570 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : BØRGE ASKHOLM

Dato : 18-08-02 14:43

"Farmor Alice" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg kendte som barn og er lidt i familie med, måske kender I noget til

Det ville måske nok kunne gi lidt pote om du fik andet end fornavnene hæftet
på. Efternavn, nogle årstal og evt. en adresse eller to. Det er så svært -
og måske kun for den nærmeste familie - når du kun nævner fornavne. Måske
der skulle være større chance for "uvedkommende" - ikke familiemedlemmer,
der tilfældigvis kender nogen af de pågældende hvis du altså gir os andet
end fornavne og nærmeste familierelationer.
Denne svada er ikke uvenligt ment om det end kunne lyde sådan. Jeg har osse
den indstilling at vi er her for at hjælpe hverandre.

Venligst

Børge.