Netkabel til bærbar
Fra : Anders

Dato : 18-08-02 11:29

Hvad hedder det kabel der går fra pcmcia-netkortet til RJ45 kablet? Kan det
købed løst og evt. online? (det kan jeg jo selvfølgelig selv finde ud af
hvis jeg får at vide hvad det hedder...?

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-08-02 12:48

> [...]
> købed løst og evt. online? (det kan jeg jo selvfølgelig selv finde ud af
> hvis jeg får at vide hvad det hedder...?

Den slags kabler er ikke standard og det afhænger derfor af hvilket netkort
du har i PCMCIA soklen. Det nemmeste er at kigge på producentens hjemmeside
og finde et "part number" og derefter henvende sig til en forhandler og få
dem til at skaffe det hjem eller køb det online hos producenten. (hvis de
har en butik)

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002