Hjælp! Mærkelige taster på den bærbare :-(
Fra : Kewin Pedersen

Dato : 17-08-02 23:22

Jeg har lige fået et kæmpe problem, mine taster på den bærbare comp er
begyndt at opføre sig mærkeligt! Jeg var ved at følge QuakeCon på min
bærbare, da min stationære allerede er stået af pga. lyn!, via shoutcast, da
det skete... Jeg sad og skrev en indkøbsliste til min nye stationære
computer, betales af forsikringen Jeg skulle til at skrive Razer
BoomSlang, men o'erne blev til 6-taller Sådan er mange af mine taster
nu, de viser tal i stedet for eller noget andet mærkeligt. Det er faktisk så
galt, at min bærbare var gået på pauseskærm, som jeg har sat kodeord på. Da
jeg ville skrive mit password, ville den ikke godkende det, at den ene tast
jeg skulle bruge, viste et tal i stedet for! Jeg har prøvet forskellige
ting, men kan ikke se, hvad der kan være galt, det skete bare lige
pludselig!! Hvordan kan jeg så skrive denne tekst? Jo, jeg prøvede at
tilslutte mit MS Natural Keyboard Pro til USB porten, og heldigvis virkede
det. Men hvordan kan det være, at tastaturet på den bærbare, er begyndt at
skabe sig sådan? På mandag er det skole, og der skal den bruges til
skolearbejdet! Please help mig med dette mærkelige problem...

Kewin

Fra : Devast8or

Dato : 17-08-02 23:38

Nu er jeg ikke lige ekspert i bærbare (har aldrig selv haft en), men så vidt
jeg husker er det numerisk tastatur integreret i det normale, ikke? Kan det
så ikke være fordi at den tast du skal trykke på for at skifte til det
numeriske har sat sig fast? Jeg mener at en af mine venner sagde at han
havde samme problem på et tidspunkt. Jeg fik dog aldrig en løsning på
problemet at vide. Men kig om ikke o-tasten er den samme tast som 6-tasten
på det numeriske tastatur på den. Hvis det er det, og de andre taster er på
samme måde er det nok der problemet ligger.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kewin Pedersen

Dato : 18-08-02 00:07

Thx m8! Det var lige dét, der skulle til, for at det hele ville virke igen!

Kewin