idé ? - Tortie historien - NG' s hjemmesid~
Fra : Inger Kaya

Dato : 17-08-02 20:20

Jeg synes det kunne være rart om vi fik et 3 kapitel til Tortie
historien på NG's hjemmeside.

Mener fra killingerne flytter "hjemmefra" og falder til i de nye
famlier samt hvordan det gik med Tortiemis i hendes nye hjem. Sådan at
udeforstående ligesom også får en afslutning med.

/ Inger Kaya

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-08-02 21:31

JAA siger jeg bare

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-08-02 22:40

"marianne hellemose" skrev:

> JAA siger jeg bare

-Og det si'r jeg osse

Katrine

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 17-08-02 22:52

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> wrote in

> [...]
> famlier samt hvordan det gik med Tortiemis i hendes nye hjem. Sådan at
> udeforstående ligesom også får en afslutning med.

Jeg vil da gerne forfatte lidt om hvordan det gik (og går), jeg regner med
at de forskellige nye slaver skulle fortælle om deres version?

Jeg har i øvrigt gået lidt og pønset på at sammenfatte det hele i en
passende længde og indsende det til Kattens Værn til brug i bladet, så det
ville da være rart med de andre afslutninger også.

Carste Sørensen

Fra : Kate

Dato : 18-08-02 00:12

> [...]
> en passende længde og indsende det til Kattens Værn til brug i
> bladet, så det ville da være rart med de andre afslutninger også.

Det synes jeg lyder som en supergod idé. Og en afslutning på historien
ville da heller ikke være af vejen. Hvis jeg selv faldt forbi sådan en
historie ville jeg da også tænke "gad vidst hvordan det gik hos de nye
mennesker?"

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-08-02 06:54

Hej Carsten
Det er en super ide, giv tøserne en nussekrammer

Fra : nitsen

Dato : 18-08-02 07:21

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev
> [...]
> famlier samt hvordan det gik med Tortiemis i hendes nye hjem. Sådan at
> udeforstående ligesom også får en afslutning med.

Hej Inger

Jamen - jeg skal da nok lige skrive en lille historie om hvordan det gik/går
med Agnes - jeg har selv tænkt på der ligesom manglede en afslutning, men
det er blevet ved tanken *sss*

Mvh

Anita og Agnes der lige nu moser rundt og har fræs

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-08-02 17:24

Hejsa

Ja, skal vi ikke skrive små indlæg til dk.fritid.dyr.kat i samme stil som
"Tortie's historie?
Dvs. "Agnes' historie", "Ada's historie" osv. ?

Pyha, bare jeg kan begrænse mig, vil jo så gerne fortælle hvor dejlig hun er, og
hvor fræk, og hvor aktiv, og hvor utrolig hitte-på-som.

Dorthe ( - indbygger i Ada-land)

nitsen skriver:

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-08-02 19:20

Dorthe skrev

Pyha, bare jeg kan begrænse mig, vil jo så gerne fortælle hvor dejlig hun
er,

Det skal du ikke tænke på, lad os bare få sådan en
"krig og fred" størrelse *GGG*

OT.........jeg nød billederne af Nansen og Arthur.......og
den fine nye rygsæk