Gratis sms på nokia
Fra : Henning Christensen

Dato : 17-08-02 19:03

Har du en nokia..? Gå ind i indstillinger, Og i Sikkerhedsinds.... : Slå
Lukket Brugergrupper TIL og Tast 666 Tryk OK. Nu sender du gratis sms til
alle der har gjort det samme..... SMART eller SMART... ( Jeg har gjort det
!!!!!!!)

--
M.V.H.
Henning Christensen

Fra : Mr. Larsen

Dato : 17-08-02 19:05

"Henning Christensen" <hchmjt@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lukket Brugergrupper TIL og Tast 666 Tryk OK. Nu sender du gratis sms til
> alle der har gjort det samme..... SMART eller SMART... ( Jeg har gjort

Passer det nu også???

Fra : Henning Christensen

Dato : 17-08-02 19:14

JA det gør for jeg kender en der kender en ved TDC. og det passer

Fra : Kent

Dato : 19-08-02 00:07

Er det ik bare noget shit!??
hvorfor skylle man dog kunne sende gratis sms'er??
hvor får tdc dog ud af det???

Fra : Jørgen Larsen

Dato : 22-08-02 09:19

> Passer det nu også???

Nej! Det er en oldgammel historie som intet har på sig.

Fra : Jean

Dato : 22-08-02 17:46

"Jørgen Larsen" <tvilling@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nej! Det er en oldgammel historie som intet har på sig.

Hoppede også op den der... med 666 eller 000... og det virkede sgu' også,
troede jeg... det eneste der skete var, at registeringer af brugte SMS'er
blev forsinket med flere timer..., så det kan ikke anbefales...

Jean

Fra : Thomas E

Dato : 22-08-02 23:16

Det var vist nogle hackere i østeuropa eller hvor poker det nu var som
hackede en central. Og 666 virkede imens. Men det er jo 2 år siden mindst at
jeg også hoppede på den med "gratis sms".. Virker ikke! En and!

Fra : John

Dato : 17-08-02 19:15

Smart!

Hvorfor er det sådan? Og hvorfor lige netop 666?

Mvh
John

Fra : Henning Christensen

Dato : 17-08-02 19:25

Det virker..... lige til TDC laver om på gruppen 666.

Fra : John

Dato : 17-08-02 19:26

Hvad er en lukket brugergruppe egentligt? Hvis man benytter sig af det, vil
resten fungere på normalvis (sende modtage normalt)?

Mvh
John

Fra : Henning Christensen

Dato : 17-08-02 19:33

JA Det kan man 100% sikker.
For det er kun dem i gruppen man sender gratis til !!!!!

:

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-08-02 02:05

Henning Christensen skrev:

>JA Det kan man 100% sikker.
>For det er kun dem i gruppen man sender gratis til !

Det er en oldgammel historie - og nej - man kan ikke sende gratis
SMSer - prøv selv.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Tony Adams

Dato : 17-08-02 20:52

> [...]
> Lukket Brugergrupper TIL og Tast 666 Tryk OK. Nu sender du gratis sms til
> alle der har gjort det samme..... SMART eller SMART... ( Jeg har gjort

DOH, utroligt hvad folk prøver at bilde en ind?