Auto Backup program søges
Fra : Pussyman

Dato : 17-08-02 18:30

Jeg søger et program som man kan indstille til at fx tage backup af nogle
bestemte diske eller mapper på et bestemt tidspunkt eller dag. Det er til en
Win2000 server.

Håber at nogle kender sådan et

På forhånd tak

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 17-08-02 18:43

"Pussyman" <aeg@ag.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestemte diske eller mapper på et bestemt tidspunkt eller dag. Det er til

Der er mange, men W2K's egen backupfunktion kan fint det du efterlyser.

/Brian

Fra : Pussyman

Dato : 17-08-02 19:11

Ok hvad hedder servicesen ?

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 17-08-02 20:59

> Ok hvad hedder servicesen ?

Det skal du ikke bekymre dig om

Gå i 'start/programs/accessories/systemtools' og vælg backup
Alternativt prøv i commandopromten ('start/run' skriv cmd) og skriv
'ntbackup /?'

/Brian