Er nobo stadig hot??
Fra : Carsten

Dato : 18-02-01 22:09

Jeg havde engang et program (nobo) til registrering af folk, der
foretog portscanning på min computer men har det ikke mere.

Nu er jeg dog begyndt at tænke lidt over, hvad fanden jeg har gang
i....!! Jeg har ingen beskyttelse (dette er ingen opfordring til svare
sjæle!), men det skal snart være slut! Hvad kan anbefales til
formålet?? Programmet skal helst være i stil med det jeg havde - altså
gratis *S*. Ja, der er tale om privat forbrug så en vildt sikker og
kompliceret løsning er ikke nødvendig...... Alt kan jo hackes - det er
bare et spg om tid....

- - -
Carsten

Fra : John Smith

Dato : 19-02-01 00:01

Jeg vil klart anbefale et program kaldet : Black Ice Defender. Det er et af
de bedste programmer på markedet!

--
Se min hjemmeside på : http://www.porn-host.com/amateur/fancy/
Der finder du alt det graits porno du vil...

Fra : Carsten

Dato : 19-02-01 00:16

On Sun, 18 Feb 2001 23:01:28 GMT, "John Smith"
<thebestalienfromoutspace@hotmail.com> wrote:

>Jeg vil klart anbefale et program kaldet : Black Ice Defender.

Tak for hjælpen, men hvor finder jeg det program?? Er det gratis at
bruge??

- - -
Carsten

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-02-01 13:21

On Sun, 18 Feb 2001 22:08:42 +0100, Carsten <bitzers@get2net.dk>
wrote:

>Jeg havde engang et program (nobo) til registrering af folk, der
>foretog portscanning på min computer men har det ikke mere.

zonealarm fra www.zonelabs.com har fået gode anmeldelser, er gratis og
nemt at bruge.