Response.Write og mellemrum...
Fra : Magnus

Dato : 17-08-02 09:27

Response.Write "<A href=mailto:nyhedsbrev@dit-domail.dk?subject=" & subject
& "&body=" & BodyText & ">nyhedsbrev@dit-domail.dk</A>"

Med denne linie vil jeg lave et email link hvor der bliver indskrevet en
tekst i emne og body felterne automatisk når man klikker på linket.
Teksten kommer fra to variabler men jeg kan kun få skrevet det første ord og
hver gang der kommer mellemrum så skrives ikke mere. hvordan er det nu man
får hele teksten med mellemrum skrevet i sådan en linie som man normalt
ville sætte "" omkring teksten ?

/Magnus

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-02 10:01

Server.HTMLEncode

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-08-02 11:13

> [...]
> får hele teksten med mellemrum skrevet i sådan en linie som man normalt

Hej magnus.

Prøv at lave en Replace(dinTekst, " ", "&nbps;")

Mvh Mark