automatisk reload
Fra : DoN W

Dato : 16-08-02 23:56

Jeg har et lille problem som jeg håber at i kan hjælpe mig med:

Hvordan får man en asp side til automatisk at loade igen efter
for eksempel 10 sekunder?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-08-02 08:56

http://www.submitcorner.com/Guide/Meta/refresh.shtml

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Are you supposed to gain weight if you run backwards??

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-08-02 10:59

> Hvordan får man en asp side til automatisk at loade igen efter
> for eksempel 10 sekunder?

http://www.improve.dk/content/articles/item.aspx?ArticleID=11

Mvh Mark

Fra : DoN W

Dato : 17-08-02 14:41

Jeg takker mange gange det var lige hvad jeg havde brug for.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-08-02 15:33

DoN W wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg takker mange gange det var lige hvad jeg havde brug for.

Du skulle tage at behandle headers serverside i stedet for
klient-side [1]

Med følgende sætter du en refresh-header i ASP - og ikke i HTML
som tidligere beskrevet.

<%
Dim strURL
strURL = "http://www.dom.com"
response.addheader "Refresh", "10;URL=" & strURL
%>

[1] Fx tillader IE6 i "Restricted Zone" ikke at der
viderestilles/refreshes med HTML-META tags - men der er ingen
problemer med at acceptere Refresh-headers sat serverside.

/Jesper Stocholm
http://stocholm.dk
(der har været ikke-ryger i hele to dage)

Fra : DoN W

Dato : 19-08-02 17:02

Takker !