Folketællingerne på vej - hvornår ?
Fra : K. Thidemann

Dato : 16-08-02 19:42

På Statens Arkivers Filmningscenter
http://www.sa.dk/saf/Filmning/mikrokort.htm

Står der: folketællinger på vej - på mikrokort 1901, 1911, 1916 og
1921

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvornår disse tællinger
forventes færdig ??

Mvh
Ketty Thidemann

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 16-08-02 20:11

On Fri, 16 Aug 2002 18:41:36 GMT, k.thidemann@mail1.stofanet.dk (K.
Thidemann) wrote:

> [...]
>1921
>
>Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvornår disse tællinger

Ja, det er der sikkert, hvis du ringer eller mailer til filmcenteret.

En del af 1921 er i hvert fald allerede færdig, så det kommer nok også
meget an på, hvilke sogne det drejer sig om.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : K. Thidemann

Dato : 16-08-02 21:17

On Fri, 16 Aug 2002 21:11:28 +0200, Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
wrote:

>Ja, det er der sikkert, hvis du ringer eller mailer til filmcenteret.

OK ... og tak.

Mvh
Ketty Thidemann

http://home1.stofanet.dk/thidemann/