Hvad lang er garantiperioden for en 30 GB ~
Fra : Flare

Dato : 16-08-02 17:13

Jeg vil nemlig ikke sætte himmel og rige i gang for at få fat i mit
garantibevis fra forhandleren hvis garantiperioden er udløbet.

NB. Den hyler, samt den laver klik lyder og sætter så ud, og forsvinder fra
fx. explore spontant.!!!

Mvh
Anders

Fra : Devast8or

Dato : 16-08-02 17:26

Hvis den er købt i 2000, har forhandleren ikke noget med den disk at gøre
mere. Du skal gå herind
<http://www.storage.ibm.com/warranty/jsp/arma31.jsp?ibmer=0> og taste
Serienummer og Partnummer ind for at sikre dig at der stadig er garanti på
(det bør der være), og så skal du oprette en RMA. Men husk at køre deres
Drive Fitness Test <http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm>
først.

Det kommer nok til at koste dig ~100,- kr. at få den byttet, for du skal
sende den til Holland (mener jeg det er) for egen regning.

Devast8or

--
Spamfilter activated