Hvordan lokaliseres småfejl i ASP kode ?
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 16-08-02 11:15

Jeg har netop lagt sidste hånd på en omskrivning af et 360 liniers ASP
script som virker - men IE gør opmærksom på at der er en fejl i scriptet..

"Object doesn't support this property or method"

Linien i koden er:

Function Paging(ByVal intPage, ByVal intPageCount, ByVal intRecordCount)

Det der undrer mig meget er at ovennævnte funktion er helt centralt for
scriptets virkemåde og at resultatet på skærmen næppe ville være korrekt
hvis der var fejl i netop den del af koden...

Forslag modtages med kyshånd !!

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-08-02 11:15

"Uffe S. Callesen" <usc@lite.dk> wrote in message
> [...]
> scriptets virkemåde og at resultatet på skærmen næppe ville være korrekt
> hvis der var fejl i netop den del af koden...

"IE gør opmærksom", altså er det vel snarere end JavaScript fejl frem for en
ASP fejl. Hvis det var en ASP fejl ville du få en anden besked. Vælg "Vis
kilde" på siden med fejlen, og find linie 360, eller deromkring, og se om
ikke der er en JS fejl.

Mvh Mark

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 20-08-02 07:48

> [...]

> scriptets virkemåde og at resultatet på skærmen næppe ville være
> korrekt hvis der var fejl i netop den del af koden...

Muligvis er det ByVal, den ikke kan lide, ellers prøv Vis Kode på siden og
find frem til det rette linienummer - hvis det er en (VB/JS)script fejl
vil linienummeret ikke passe med ASP linienummeret, derfor vælg Vis Kilde
og find det rigtige linienummer i din browser.

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt
kam@it.stam.dk