Vedr. undervisning i billedkunst
Fra : Lone

Dato : 16-08-02 08:44

Hej alle.

Hvem kan hjælpe mig med undervisningsmateriale, gode sites,
undervisningsideer, oa. hjælp til undervisning i folkeskolen i billedkunst
Jeg skal snart til at starte, er selvfølgelig uddannet billedkunstlærer, men
har endnu ingen erfaring indenfor området...

Alt kan bruges.

KH Lone

Fra : Angelbo

Dato : 18-08-02 13:43

"Lone" <lone@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> har endnu ingen erfaring indenfor området...

Hej Lone

Her er en side om at tegne og male med farveblyanter.

Lisbeth

Fra : Lone

Dato : 19-08-02 08:33

"Angelbo" <angelbo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Lone" <lone@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> men

> Hej Lone
>
> Her er en side om at tegne og male med farveblyanter.
>
> Lisbeth

Øhhhhh....... Hvor?.....

KH Lone

Fra : Angelbo