Aprox ydelse i 3DMark 2001 SE?
Fra : Kewin Pedersen

Dato : 15-08-02 18:09

Hvilken ca. ydelse kan jeg forvente i 3DMark 2001 SE, med følgende system, i
1024x768x32 med max detail?
Asus A7V333-Raid ATX
AMD AthlonXP 1900+
512 MB Samsung PC2700 DDR-SDRAM
Palit Microsystems GeForce4 Ti 4200
Hvad ville I forvente, at denne maskine ville kunne trække, i den pågældende
test? Hvad med OC potentiale? Hvilken mer ydelse kunne dette give?

Kewin

Fra : Kewin Pedersen

Dato : 15-08-02 19:20

Vil det kunne trække 10.000 3DMarks, eller skal det OC for at kunne opnå
denne hastighed? Hvad er egentlig bedst, 1x 512 MB RAM eller 2x 256 MB RAM,
og hvorfor??

Kewin

Fra : Kristian Espensen

Dato : 15-08-02 19:33

"Kewin Pedersen" <kewin@tdcadsl.dk> wrote in message
> Vil det kunne trække 10.000 3DMarks, eller skal det OC for at kunne opnå
> denne hastighed? Hvad er egentlig bedst, 1x 512 MB RAM eller 2x 256 MB
RAM,
> og hvorfor??

ca. 9500 uden oc på grafikkortet. 10500-11000 med oc af GPU og CPU samt
optimale tweaks af ram.

--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Dennis Kristensen

Dato : 17-08-02 11:10

> Hvad er egentlig bedst, 1x 512 MB RAM eller 2x 256 MB
> RAM,

Det er jo altid bedre at have mindre antal blokke da overførslen mellem dem
ikke længere er noget problem, men jeg tror ikke det er noget du kommer til
at kunne mærke, men helle gå efter én end to blokke. Med én 512 er der jo
også stadgi mulighed for at kunne opgradere....

Dennis