Hvad er bedst
Fra : Michael Hansen

Dato : 15-08-02 17:45

Hvad er bedst, når man skal send email fra formail er det aspmail, jmail
eller cdonts

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-08-02 18:03

"Michael Hansen" <michael.h@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad er bedst, når man skal send email fra formail er det aspmail, jmail
> eller cdonts

Der er _masser_ af andre muligheder

Er det din "egen" box?
Hvilken FormMail version snakker vi om?
Hvilken OS?
Webserver?
Script sprog?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael Hansen

Dato : 15-08-02 18:11

Lige nu kører jeg selv med aspmail 4.0 på min udbyders webserver som er iis
5.0
Men jeg vil gerne bare vide hvad der er bedst.

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 15-08-02 20:28

Michael Hansen skrev:

> Lige nu kører jeg selv med aspmail 4.0 på min udbyders webserver som
> er iis 5.0
> Men jeg vil gerne bare vide hvad der er bedst.

Den bedste webmailkomponent er (i mine øjne) den, som kan det du skal
bruge. Så hvis ikke du har problemer med AspMail 4 synes jeg da bare skal
fortsætte med den. "If it ain't broken, don't fix it".
Hvis du derimod leder efter alternativer for alternativets skyld, kan jeg
anbefale Jmail.

/morten