Problem ved opstart
Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-08-02 17:12

Når jeg prøver at starte comp'en op, er det ikke ualmindeligt, at jeg
skal tænde og slukke op til 10 gange før den virkelig får fat og
starter.... frustrerende ..... Jeg kan se og høre, at harddiskene får
strøm og kører - men der kommer ikke noget billede frem på skærmen, og
harddiskene kører et lille stykke tid, så sker der ikke mere.....

lidt systeminfo.

Det hele kører på en 550 Mhz AMD processor, med 2 quamtum harddiske,
WinXp (var dog også et problem før det blev installeret), 1 stk. IBM
skærm......

Hvis anden info ønskes så bare skriv....

Håber nogen har en løsning, da det er ved at drive mig til vanvid.....

-LAsse

Fra : Andy

Dato : 15-08-02 19:39

> [...]
> strøm og kører - men der kommer ikke noget billede frem på skærmen, og
> harddiskene kører et lille stykke tid, så sker der ikke mere.....

Hvor kraftig er din strømforsyning?
Hvor mange AMP på +5V?
Sidder skærmen til din strømforsyning?

Prøv at trække strømstikket ud af dine harddiske!

Andy