Fjernnetværk
Fra : Henrik

Dato : 18-02-01 18:32

Jeg og en ven vil gerne kunne udveksle filer mellem vore PC'er. Problemet
er, at han bor i Kbh. og jeg i Århus. Vi har begge hurtige
internetforbindelser (512 kb). Hvordan gør man, så overførslen bliver
hurtigst mulig ? Er det ved at oprette en FTP-server eller kan det gøres
anderledes?

Henrik

Fra : sh

Dato : 18-02-01 21:03

> [...]
> internetforbindelser (512 kb). Hvordan gør man, så overførslen bliver
> hurtigst mulig ? Er det ved at oprette en FTP-server eller kan det gøres

VPN evt.. Søg på nettet

/sh

Fra : Henrik Walther

Dato : 18-02-01 21:06

On Sun, 18 Feb 2001 18:31:44 +0100, "Henrik"
<henrik.bechgaard@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>internetforbindelser (512 kb). Hvordan gør man, så overførslen bliver
>hurtigst mulig ? Er det ved at oprette en FTP-server eller kan det gøres

Det mest egnede vil være at oprette en ftp server hos en af jer, det
er effektivt og forholdsvist simpelt.

Der er selvfølgelig også muligheden at oprette VPN imellem jeres
maskiner men det kræver en del mere opsætnings-snask.

--
Henrik Walther