Internet Information Server 5.1 (IIS) ???
Fra : SaikoMan

Dato : 15-08-02 10:13

hey...
Jeg har installeret det. Men så når jeg går op og skriver min
computers navn i proces linjen, sker der ingen ting :(

Hvad kan det skyldes???

Den burde jo så gå ind på en default hp, eller sådan noget, ik ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 15-08-02 13:49

SaikoMan skrev:

> hey...
hola
> Jeg har installeret det. Men så når jeg går op og skriver min
> computers navn i proces linjen, sker der ingen ting :(
Proceslinien? Du mener adresselinien eller locationbar'en?
(Proceslinien er den linie din [start]-knap og uret sidder på)
Men hvad sker der hvis du åbner IE og skriver "localhost" i adresselinien
og trykker [enter]?

> Hvad kan det skyldes???
1000 ting. Du har bare brugt standard-installationen, ik? Altså ikke
pillet ved de enkelte add-ons (ftp-, web- og smtp-delene)?

> Den burde jo så gå ind på en default hp, eller sådan noget, ik ?
En default Hewlett Packard? Hvad er det :)
Jo, hvis du har installeret IIS korrekt og fra samme maskine skriver
computernavnet eller "localhost" og ikke har rodet med din
%systemroot%\system32\drivers\etc\hosts-fil, så bliver du sendt til en
default Hewlett Packard a.k.a.
hp/homepage/hs/hjemmeside/webside/website/side/site etc. (find evt. selv
på flere). (og det har ikke noget at sige om du skriver med stort når det
er en Windås-webserver).

Fik du fejl under installationen? Har du prøvet at gen-installere?
Hvordan stabil er computeren generelt? Hvor gammel er julemanden? (her
kan du også selv finde på flere)

hygge
/morten

Fra : SaikoMan

Dato : 15-08-02 20:31

Jeg har installeret det korrekt. Der kom jo ingen fejl vedr. installation.
Den har da også oprettet en mappe på c:\Inetpub

Burde der ikke være et program, man kan styre div. ting fra ???

-----

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-08-02 20:36

"SaikoMan" <Ronni_Thomsen@Hotmail.com> wrote in message
> Jeg har installeret det korrekt. Der kom jo ingen fejl vedr. installation.
> Den har da også oprettet en mappe på c:\Inetpub
>
> Burde der ikke være et program, man kan styre div. ting fra ???

Programs -> Administrative Tools -> Internet Services Manager
Settings -> Control Panel -> Administrative Tools -> Internet Services
Manager
Settings -> Control Panel -> Administrative Tools -> Services

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : SaikoMan

Dato : 15-08-02 20:32

Fra : FS