Hvilken skærm skal jeg investere i??
Fra : fhe

Dato : 15-08-02 07:48

Hej
Jeg arbejder en del med grafik + html.
Jeg skal bruge en god skærm, helst til max. kr. 4.000,-.
Opløsning gerne til 1600x1200.
Nogen der har et forslag - på forhånd tak.
Hilsen Flemming

Fra : [9000]Skolepraktik

Dato : 15-08-02 08:30

Samsung, Samsung, Samsung.........fandens god skærm.
Har selv en 17gli fra 19?? virker bare perfekt og har tre venner som har
700p og 900p som oxo bare er lækre

mvh
Lasse

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-08-02 08:36

"fhe" <hei-berg@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg arbejder en del med grafik + html.
> Jeg skal bruge en god skærm, helst til max. kr. 4.000,-.
> Opløsning gerne til 1600x1200.

Samsung 959NF til omkring 3500 kr.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Martin K

Dato : 15-08-02 08:41

Jeppe Seidelin Dam wrote:
> Samsung 959NF til omkring 3500 kr.

Denne skærm er slet ikke til at komme udenem. Det står bare *så* klart og
tydeligt. En kammerat har den - gid jeg havde sådan een selv...

--
Martin K

Fra : J.F.K

Dato : 15-08-02 10:12

> Hej
>
> Samsung 959NF til omkring 3500 kr.
>
> mvh
> Jeppe Seidelin Dam

Jeg har også Samsung SyncMaster 959NF, og jeg vil vove den påstand at du
ikke finder bedre skærm til den pris (ca. 3500,-) hvis vi altså snakker 19".

mvh. John

Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-08-02 00:06

> Jeg har også Samsung SyncMaster 959NF, og jeg vil vove den påstand at du
> ikke finder bedre skærm til den pris (ca. 3500,-) hvis vi altså snakker
19".

Hvad med denne her : LG Electronics Flatron 915FT Plus ???

- Er da også ganske fed....

Daniel-San

Fra : max

Dato : 19-08-02 07:05

> 19".
>
> Hvad med denne her : LG Electronics Flatron 915FT Plus ???

Har set den..! - Det mest imponerende jeg har set, men der har
tidligere været lidt klager over symetrien her i NG.. Hvis den
kom i en 21"udgave købte jeg den... max

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-08-02 08:57

In news:3d5b4efa$0$88394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, fhe typed:

> Jeg arbejder en del med grafik + html.
> Jeg skal bruge en god skærm, helst til max. kr. 4.000,-.
> Opløsning gerne til 1600x1200.
> Nogen der har et forslag - på forhånd tak.

Gæt hvad news:dk.edb.hardware.skaerm bruges til

Lignende spørgsmål har før været oppe at vende. Prøv at kikke lidt i gruppen

--
Lars

Bruger du OutlookExpress uden OE-QuoteFix?
Skynd dig denne vej -> http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : fhe

Dato : 15-08-02 12:22

Tak til alle.
Jeg tror jeg vil kigge på en Samsung 959.

Hilsen Flemming