Problemer
Fra : Birgitte

Dato : 15-08-02 06:51

Jeg har haft gigante problemer med SUNSITE,- og det er først idag jeg kan
sende til NG, er der nogen der ved hvad der har været galt?
En lille update omkring Hattrick:
Han vokser fint og er nu løbende igang med at udforske hele boligen
Han er fuld af liv, men man kan godt mærke på ham, at han er lidt af en mors
dreng, han hænger Hootie i skørterne hele tiden.
Angst kender han ikke til, han går lige ombord i at angribe de større katte
*S*
Der er lagt nye billeder ind på vores hjemmeside.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Kate

Dato : 15-08-02 11:38

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

> Jeg har haft gigante problemer med SUNSITE,- og det er først idag
> jeg kan sende til NG, er der nogen der ved hvad der har været
> galt?

Næ, andre har også talt om problemer på SunSite. Jeg har ikke selv haft
nogle problemer og jeg bruger den helt konsekvent fordi Oranges server
er stort set ubrugelig i krig og fred.

> [...]
> han er lidt af en mors dreng, han hænger Hootie i skørterne hele
> tiden. Angst kender han ikke til, han går lige ombord i at angribe

Skønt at han trives efter en problematisk start på livet og så er
selvtillid jo en god ting

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar