Køb af bøger på nettet
Fra : Ole Damsgaard

Dato : 14-08-02 16:35

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle gode adresserne på udenlandske netbutik med fiskebøger ?

Jeg har prøve at find følgende tittel, men uden resultat

Tying and fishing the rifling hitch
Forfatteren er Art Lee

Hilsen Olle

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 14-08-02 16:39

"Ole Damsgaard" <od@grejsdalen.dk> wrote in message
> [...]
netbutik med fiskebøger ?

> Jeg har prøve at find følgende tittel, men uden resultat

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0880117826/qid%3D1029339852/202-708
5425-3323001

Fra : Karl-Chr. Frølunde

Dato : 15-08-02 14:47

www.amazon.com

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 15-08-02 15:35

"Karl-Chr. Frølunde" <k-cf@sol.dk> wrote in message

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0880117826/qid%3D1029339852/202-708

> www.amazon.com

Så skal du betale told.

Fra : Karl-Chr. Frølunde

Dato : 15-08-02 14:50

- og forresten: www.shadoof.net eller www.google.dk (som ikke er googlesøgemaskinen)

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 15-08-02 15:37

> - og forresten: www.shadoof.net eller www.google.dk (som ikke er
googlesøgemaskinen)

Sig mig: hvad skal det gøre godt for? Jeg postede et direkt link til selve
bogen der kan købes - uden toldgebyr - på amazon.co.uk. Men det har du
tilsyneladende ikke prøvet at klikke på...

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 17-08-02 21:57

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bogen der kan købes - uden toldgebyr - på amazon.co.uk. Men det har du
> tilsyneladende ikke prøvet at klikke på..

..

> Hr R. Hayseed

Ole Damsgaard bad om adresser på netbutikker med udenlandske fiskebøger, jeg
prøver blot at være imødekommende, det kan du vel ikke have noget imod, og
jeg har naturligvis set det udmærkede direkte link til den aktuelle bog. Tag
lidt ud og fiske!

K-C

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 17-08-02 22:43

"Karl-Christian Frølunde" <k-cf@sol.dk> wrote in message

--- snip ---

> [...]
> jeg har naturligvis set det udmærkede direkte link til den aktuelle bog.

Han bad om én bestemt bog, som han ikke kunne finde. Måske kunne du læse
efter næste gang.