Hvilken taske? (-:
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 14-08-02 14:53

Hehe. Egentligt hardware er det jo ikke - måske nærmere en blødvare, men jeg
håber alligevel, at det går i gruppen.

Jeg leder efter en fornuftig taske. Den skal naturligvis kunne rumme alt
uden af fylde det mindste.

I hvert fald har jeg brug for at have en bærbar og lidt doktor-udstyr -
skruetrækkere, lidt CD'er, lidt kabel af forsk. art, osv.

Fandt en "Delsey" i Metro til at have på ryggen - er den funktionel nok,
eller kan I anbefale nogle andre?

Vh, Lars.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-08-02 15:18

"Lars Bonnesen" <none@none1.com> crashed Echelon writing

> [...]
> - skruetrækkere, lidt CD'er, lidt kabel af forsk. art, osv.
>
> Fandt en "Delsey" i Metro til at have på ryggen - er den funktionel

Dell's RugSack (Latitude model, men kan anvendes til andre)

I den er der plads din bærbare pluds det løse ekstraudstyr. Der er lomme i
front til papirer og endnu mindre front hvor der kan være CD'er
skrutrækkere og bidtang.

I skulderremmene er der desude en holder med til mobiltelefonen.

Adgangen til selve den blærbare er nem da man via 2 lynlåse (samlet med ét
håndtag) og lidt velcro, i et snup har man adgang til skødetoppen og
tilbehøret, eller hvad man nu vil bruge det ekstra plads til.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 15-08-02 12:57

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> Dell's RugSack (Latitude model, men kan anvendes til andre)

Hmm; jeg kan ikke funde nogle RugSack på dell.dk

Til gengæld har jeg fundet Umates rygtaske, som de kalder for Umates
Backpack. Kender I den:

http://www.umates.com/html/body-backmate.htm

Vh, Lars.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-08-02 13:44

> Hmm; jeg kan ikke funde nogle RugSack på dell.dk

Kig efter backpack på:
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkbsd
&l=da&m=dkk&n=&cu=dkbsd&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&
demo=&gc=&sbc=none&co=&c=DK170101

--
Bjarke Andersen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 15-08-02 14:24

"Lars Bonnesen" <none@none1.com> skrev:

> Fandt en "Delsey" i Metro til at have på ryggen - er den
> funktionel nok, eller kan I anbefale nogle andre?

Jeg har selv købt en IBM Backpack Black hos
http://www.morgen.dk/computers.htm

Jeg er rigtigt godt tilfreds med tasken, der er meget rummelig og lavet
af noget kraftig nylon. Derudover indeholder tasken nogle
stødabsorberende luftpuder.

--
Morten http://miljokemi.dk