Acer Acer og Acer
Fra : WHaP

Dato : 14-08-02 09:19

hej NG

ville lige høre om jeg kan få byttet min brænder igenem deres hjemme side,
lige som IBM´s hd´s da jeg har smidt mig kvitering væk til drevet..og da den
er pruduceret i år 2000 burde der være mindst 1 år mere?

WHaP

Fra : Jesper Juul

Dato : 14-08-02 10:15

"WHaP" <whap@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> er pruduceret i år 2000 burde der være mindst 1 år mere?

Er du sikker på der er tre års garanti, det er f.eks. vist først noget
Plextor har gjort for nyligt.

--
Mvh Jesper
Try something funny:

Fra : Leony

Dato : 14-08-02 11:08

> [...]

den
> er pruduceret i år 2000 burde der være mindst 1 år mere?

Deres brændere står ikke på garantilisten, så det er nok tvivlsomt.
www.acer.dk (service & support).
Du kunne skrive en email til dem og spørge om garantien på deres
cd-brændere. Adressen findes på siden.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/