Bøger ??
Fra : Dan Christensen

Dato : 13-08-02 22:34

Hej igen

Denne gang starter det forhåbenlig ikke så stor en tråd som sidst :)

Jeg er på udkig efter nogle gode C++ bøger som gerne om være skrevet til
linux jeg har fundet et par stykker men vil gerne have lidt feedback fra
nogle som måske her læst dem.

Nå her er hvad jeg har fundet :
: Linux Rapid Application Development
: ISBN: 0-7645-4740-2
: Professional LINUX Programming
: ISBN: 1-861003-01-3

Det skal måske nævnes at jeg køre KDE og bruger Kdevelop til at skrive mine
programmer i.

Tia
/dan

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-08-02 05:23

"Dan Christensen" <dan.chr@12move.dk> wrote in message

> Denne gang starter det forhåbenlig ikke så stor en tråd som sidst :)

Fik du nogen brugbar information ud af den tråd ?

> Jeg er på udkig efter nogle gode C++ bøger som gerne om være skrevet til
> linux jeg har fundet et par stykker men vil gerne have lidt feedback fra
> nogle som måske her læst dem.

Er det C++ programmering eller Linux programmering som du er ude efter ?
Det er 2 forskellige ting, der kan læres nogenlunde uafhængigt af hinanden.
(Og det er der givetvis også nogen der har andre meninger om)

Kig også på www.accu.org for boganmeldelser.

[8<8<8<]
> : Professional LINUX Programming
> : ISBN: 1-861003-01-3

http://www.accu.org/cgi-bin/accu/rvout.cgi?from=0ti_p&file=p002285a

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Esben Mose Hansen

Dato : 14-08-02 19:39

Dan Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg er på udkig efter nogle gode C++ bøger som gerne om være skrevet til
> linux jeg har fundet et par stykker men vil gerne have lidt feedback fra

Hvis du har en god bog, kik efter referencer i den. Eller prøv

Effective C++
Scott Meyers

som foruden at være en rigtig god bog har en god literaturliste.

--
mvh. Esben
home.worldonline.dk/~mesben