er det ikke muligt at ændre i FLA ??
Fra : kfc

Dato : 13-08-02 14:58

hey

faldt over denne side, med tips & triks hvor i man kan download fla fil er..

men jeg synes ikke at kunne rette i dem ???

så kan man det og hvordanne ?? ( nu tekt ind )

http://www.globe.dk/flash5tips/lys.htm

kfc:)

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 13-08-02 15:55

On 13/08/02 15:58, in article Wf869.142$ww6.30379@news010.worldonline.dk,
"kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette> wrote:

> faldt over denne side, med tips & triks hvor i man kan download fla fil er..
>
> men jeg synes ikke at kunne rette i dem ???
>
> så kan man det og hvordanne ?? ( nu tekt ind )
>
> http://www.globe.dk/flash5tips/lys.htm
nederste layers indeholder bogstaverne. Skift dem ud med dine.
lyset er "blot" en gradient, der i sit udspring har bogstavernes højde.

Med venlig hilsen
Poul

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 13-08-02 16:10

On 13/08/02 16:55, in article B97EEA81.1606%remove_skovmand@mac.com, "Poul
Skovmand Thingholm" <remove_skovmand@mac.com> wrote:

> jeg synes ikke at kunne rette i dem ???

> nederste layers indeholder bogstaverne. Skift dem ud med dine.
> lyset er "blot" en gradient, der i sit udspring har bogstavernes højde.

UPS, der var jeg for hurtig. Jeg prøvede lige og kan se, at gradienterne har
konturen fra bogstaverne. Hvis du vil bruge filmen skal du så ind og rette
lidt til i hver tweening. Bogstaverne er "breakede apart"/graphics, så du
kan ikke bare lige gå ind og markere f.eks. L og skifte det ud med Q

Med venlig hilsen
Poul

Fra : kfc

Dato : 13-08-02 16:24

> [...]
> lidt til i hver tweening. Bogstaverne er "breakede apart"/graphics, så du
> kan ikke bare lige gå ind og markere f.eks. L og skifte det ud med Q

takker kikke lige på det !! :)

k :)