Download...
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 13-08-02 14:39

HeY NG!

Aner ikke om det er korrekt NG...
Jeg har haft en del problemer med mine ram og har fundet frem til nogle
eventuelle løsninger på problemet!
Men har alligevel et spørgsmål...kan man brænde rammene af ved at downloade
film, mp3, programmer osv. evt. med hjælp fra KaZaA, Morpheus, DC++!

VH Rasmus Broholm Andersen

PS. Synes selv at det er langt ude men har hørt et rygt svirre!

Fra : Peter

Dato : 13-08-02 15:37

Hej

Ja, du kan både brænde RAM og især CPU af, hvis du downloader mange film fra
kazaa.....

Pjat til side, selvfølgelig kan du ikke brænde noget hardware af ved at
downloade software. Så skulle det da kun være fordi du downloadede en virus
som kunne slette BIOS på dit bundkort, men det er vel heller ikke at brænde
hardware af, da det jo bare er softwaren i din BIOS.
Så en god Anti-Virus og du downloader bare, eller hold dig til film og
mp3'er dem kan der da ikke være virus i.

/peter

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 13-08-02 15:59

Tak for svaret - det var også min konklusion men når nu rygtet svirrede
synes jeg lige at jeg burde checke det op!

VH Rasmus Broholm Andersen

Fra : Martin K

Dato : 13-08-02 16:45

Peter wrote:
> Så en god Anti-Virus og du downloader bare, eller hold dig til film og
> mp3'er dem kan der da ikke være virus i.

Ikke korrekt! Der kan godt være virus i MP3-filer, og det er specielt
farligt hvis man benytter tidligere versioner end WinAMP 2.80, idet man der
så vidt vides kan skrives ondsindet kode i ID2-tag'en...

--
Martin K

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-08-02 16:30

Du kan brænde dit udstyr af ved blot at bruge det, men download er ikke mere
krævende end så meget andet og ej heller farligere for hardwaren.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk